
Beste leden van Lombrosiana, De examens zijn achter de rug, een nieuw academiejaar komt eraan en het nieuwe praesidium staat klaar om het roer over te nemen 🤗. Daarmee breekt ook het moment aan om afscheid te nemen van enkele gewaardeerde Lombrosianen die hun hoofdstuk officieel binnen onze kring afsluiten 😞. Naar jaarlijkse traditie gebeurt dit tijdens onze zwanenzang: een avond waarop we hen op een gepaste en waardige manier uitzwaaien 🦢. Tegelijkertijd vindt de overdracht van het praesidium plaats en kunnen de nieuwe praesidiumleden alvast eens proeven van het echte praesidiumleven 🤪. Kom samen met ons op 30 juni in de Karaoke afscheid nemen van de vertrekkende leden, het nieuwe praesidium verwelkomen en er samen een gezellige en toffe avond van maken 🤩. De deuren zullen opengaan om 20u en het Io Vivat zal weerklinken om 20u30 ⏰🎶. Lekker vloeibaar goud heb je aan een kleine €12 🍻. Wil je toch met het zomerse weer wat water, dan komt dat neer op een povere €5🚰. ** De mensen die willen zwanen kunnen zich hiervoor inschrijven via deze link: https://forms.gle/wm8oQc8y7RAMsCUD8 ** ** DIT IS EEN GESLOTEN CANTUS ** In het kort: ❤️🤍Wat? -> Zwanenzang- en overdrachtscantus ❤️🤍Waar? -> Karaoke, Stalhof 3, 9000 Gent ❤️🤍Wanneer? -> dinsdag 30 juni ❤️🤍Hoe laat? -> 20u deuren; 20u30 Io Vivat ❤️🤍Prijs? -> €12 bier; €5 water Xoxo Thomas