Zwanenzang- & overdrachtscantus

Zwanenzang- & overdrachtscantus

Over dit evenement

Beste leden van Lombrosiana, De examens zijn achter de rug, een nieuw academiejaar komt eraan en het nieuwe praesidium staat klaar om het roer over te nemen 🤗. Daarmee breekt ook het moment aan om afscheid te nemen van enkele gewaardeerde Lombrosianen die hun hoofdstuk officieel binnen onze kring afsluiten 😞. Naar jaarlijkse traditie gebeurt dit tijdens onze zwanenzang: een avond waarop we hen op een gepaste en waardige manier uitzwaaien 🦢. Tegelijkertijd vindt de overdracht van het praesidium plaats en kunnen de nieuwe praesidiumleden alvast eens proeven van het echte praesidiumleven 🤪. Kom samen met ons op 30 juni in de Karaoke afscheid nemen van de vertrekkende leden, het nieuwe praesidium verwelkomen en er samen een gezellige en toffe avond van maken 🤩. De deuren zullen opengaan om 20u en het Io Vivat zal weerklinken om 20u30 ⏰🎶. Lekker vloeibaar goud heb je aan een kleine €12 🍻. Wil je toch met het zomerse weer wat water, dan komt dat neer op een povere €5🚰. ** De mensen die willen zwanen kunnen zich hiervoor inschrijven via deze link: https://forms.gle/wm8oQc8y7RAMsCUD8 ** ** DIT IS EEN GESLOTEN CANTUS ** In het kort: ❤️🤍Wat? -> Zwanenzang- en overdrachtscantus ❤️🤍Waar? -> Karaoke, Stalhof 3, 9000 Gent ❤️🤍Wanneer? -> dinsdag 30 juni ❤️🤍Hoe laat? -> 20u deuren; 20u30 Io Vivat ❤️🤍Prijs? -> €12 bier; €5 water Xoxo Thomas