
Beste leden en sympathisanten Wat is de kans dat je naar deze cantus komt? Ik daag je uit, 1/1…♥️♦️♣️♠️ Want 30 juni is HET moment om te vieren dat je eindelijk van je examens vanaf bent op onze Wat is de kanstus?🥳 Deze avond kan je al je ontwikkelde breincellen🧠 er weer afzuipen en net zoals bij de multiple choice examens zal je kunnen gokken door iemand uit te dagen voor een ‘WAT IS DE KANS’.😱 Tijdens deze cantus zullen we verschillende opdrachten geven waar je dan iemand kan uitdagen voor een wat is de kans. Natuurlijk blijft het een cantus dus zullen we naast deze leuke ‘wat is de kansjes’ ook veel liedjes uit de codex zingen! Maarrrr… aangezien dit de laatste volledige cantus😢 is van onze voortafel, zingen we niet zomaar wat liedjes! Onze Praeses en Cantor zullen hun favoriete liedjes voor jullie uitkiezen!🎤 PROMO Hoe zalig is het ook om niet 1, niet 2, maar 2 cantussen op een dag mee te maken!💦 ONZE CANTUS IS IN DE NAMIDDAG VAN 13u TOT 19u!! Na onze cantus in de KP zal die avond ook de overdrachtscantus van Ingenium daar plaatsvinden. Je kan deze dag uitzonderlijk naar beide cantussen voor slechts €15!💶😱 Geen reden dus om maar naar 1 van de 2 cantussen te komen 😉. 📝 PRAKTISCH 📅Wanneer: Dinsdag 30 juni 2026 📍Locatie: KP ⏰Deuren: 12u30u 🎵Io Vivat: 13u PRIJZEN: 🍻 Lid/niet-lid (alcohol): €10/€12 🥤 Lid/niet-lid (non-alcoholisch): €7/€9 Indien je zelf een leuke ‘Wat is de kans’ hebt, mag je deze via onderstaande link insturen: https://forms.gle/35hQGqx2fiAcpvDL8 Ut vivat, crescat et floreat, DIEFKA 🐾